close

「我願意為你付出所有,但你卻一再踐踏我的真心。」

以 Say You Won't Let Go 一曲走紅全球的 James Arthur

其實早在歌唱比賽脫穎而出後,便發行了翻唱版的 Impossible 打開知名度,

聲音溫暖卻充滿爆發力的他,唱起悲傷的情歌來總是讓我起一身雞皮疙瘩!

 

這首 Naked 是在唱在一段感情中,

面對對方的予取予求,卻毫不付出,

他真的感覺到累了、倦了,

只能把長久以來的付出與真心狠狠抽離,

就像 Naked 一般再也不留下甚麼...

 

James Arthur - Naked 毫無牽掛 

Hey, you there

嘿 女孩

Can we take it to the next level

我們可以邁進下一階段了嗎?

Baby, do you dare?

寶貝 你敢嗎?

Don't be scared

別害怕

'Cause if you can say the words

因為如果你願意敞開心胸

I don't know why I should care

我不知道我還有甚麼好擔心的

 

'Cause here I am, I'm givin' all I can

因為我就在你身邊 我願意為你付出所有

But all you ever do is mess it up

但你卻總踐踏了我的一番好意

Yeah, I'm right here, I'm tryin' to make it clear

對 我就在你身旁 我試著想要弄清楚

That getting half of you just ain't enough

卻總是無法贏得你全部的心

 

I'm not going to wait until you're done

在你下定決心前 我不願意再等待了

Pretending you don't need anyone

我會假裝你不需要任何人的照顧

I'm standing here naked (naked, naked)

我毫無牽掛地站在這

I'm standing here naked (naked, naked)

我毫無牽掛地站在這

I'm not going to try 'til you decide

在你做出抉擇前 我不願意再嘗試了

You're ready to swallow all your pride

你準備好放下你的身段

I'm standing here naked (naked, naked)

我毫無牽掛地站在這

I'm standing here naked (naked, naked)

我毫無牽掛地站在這

 

Hey, get out

嘿 離開吧

I've got nothin' left to give

我已經無法再給你更多

and you give me nothin' now

而你卻從來不為我付出

Read my mouth

讀我的唇語吧

If you ever want me back

如果你想要挽回我

then your walls need breakin' down

你必須卸下你的心防

'Cause here I am, I'm givin' all I can

因為我就在你身邊 我願意為你付出所有

But all you ever do is mess it up

但你卻總踐踏了我的一番好意

Yeah, I'm right here, I'm tryin' to make it clear

對 我就在你身旁 我試著想要弄清楚

That getting half of you just ain't enough

卻總是無法贏得你全部的心

 

I'm not going to wait until you're done

在你下定決心前 我不願意再等待了

Pretending you don't need anyone

我會假裝你不需要任何人的照顧

I'm standing here naked (naked, naked)

我毫無牽掛地站在這

I'm standing here naked (naked, naked)

我毫無牽掛地站在這

I'm not going to try 'til you decide

在你做出抉擇前 我不願意再嘗試了

You're ready to swallow all your pride

你準備好放下你的身段

I'm standing here naked (naked, naked)

我毫無牽掛地站在這

I'm standing here naked (naked, naked)

我毫無牽掛地站在這

 

I wanna give you everything

我想要為你付出一切

I wanna give you everything

我想要為你付出一切

I wanna give you everything

我想要為你付出一切

I wanna give you everything

我想要為你付出一切

 

I'm not going to wait until you're done

在你下定決心前 我不願意再等待了

Pretending you don't need anyone

我會假裝你不需要任何人的照顧

I'm standing here naked (naked, naked)

我毫無牽掛地站在這

I'm standing here naked (naked, naked)

我毫無牽掛地站在這

I'm not going to try 'til you decide

在你做出抉擇前 我不願意再嘗試了

You're ready to swallow all your pride

你準備好放下你的身段

I'm standing here naked (naked, naked)

我毫無牽掛地站在這

I'm standing here naked (naked, naked)

我毫無牽掛地站在這

 

I'm standing

我站在這

I'm standing here

我站在這

arrow
arrow

    柚子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()