close

「我們正玩著一場註定失敗的遊戲,但為了你我還是會選擇再受傷一次。」

黃爪好久沒出新歌啦!

這真的是一首夏日滿點的派對單曲(欸阿不對你怎麼在冬天出,只能造福南半球了)

比起以前重拍的 Trap 風格,這首 Both Of Us卻是相對較輕柔的 Tropical House,

雖然比較沒有黃爪的特色,但還是相當好聽喔!

 

Yellow Claw - Both Of Us 我們都有錯 ft. STORi 

I been waitin' for your comeback like the summer (ohh)

我一直在等你 像那年夏天一樣再次回來

That kind of weather just brings me back to you (ooh)

那熱情的溫度 讓我奔向了你

Mmm, you the type of love I just can't get a hold of (ohh)

你是那種我毫無抵抗能力的愛

Say the word and I'll be racin' back to you, you

告訴我你愛我 我就會緊緊跟著你

 

You went bad, I got mad

你開始做錯事 我開始生氣

I got back at you fast

我又立刻原諒你

Wish I could take it back

多希望我可以挽回

Is it too late now to take it back?

現在會太遲了嗎?

 

I admit that I was wrong

我承認我錯了

It should've been you all along

這一切不該只有你承擔

Turns out I can't go wrong

只是我不願承認錯誤

But the blame's on the both of us

但我們其實都有錯

It should've been you all along

這一切不該只有你承擔

But we always get it wrong

但我們總是不會處理

Turns out it was both our fault

結果 我們兩個人都有錯

'Cause the blame's on both, on the both of us

我們應該要共同承擔

 

We were playin' games that set us up to lose (ohh)

我們正玩著一場註定失敗的遊戲

And even now I would play those games again, yeah (ooh)

但現在我還是會想要再玩一次

Mmm, this a battlefield and I'm callin' a truce (ohh)

這是一個我想要喊停的戰爭

I got my white flag wavin' out for you, yeah, ohhh

我舉著白旗向你投降

 

You went bad, I got mad

你開始做錯事 我開始生氣

I got back at you fast

我又立刻原諒你

Wish I could take it back

多希望我可以挽回

Is it too late now to take it back?

現在會太遲了嗎?

 

I admit that I was wrong

我承認我錯了

It should've been you all along

這一切不該只有你承擔

Turns out I can't go wrong

只是我不願承認錯誤

But the blame's on the both of us

但我們其實都有錯

It should've been you all along

這一切不該只有你承擔

But we always get it wrong

但我們總是不會處理

Turns out it was both our fault

結果 我們兩個人都有錯

'Cause the blame's on both, on the both of us

我們應該要共同承擔

 

I admit that I was wrong

我承認我錯了

It should've been you all along

這一切不該只有你承擔

Turns out I can't go wrong

只是我不願承認錯誤

But the blame's on the both of us

但我們其實都有錯

It should've been you all along

這一切不該只有你承擔

But we always get it wrong

但我們總是不會處理

Turns out it was both our fault

結果 我們兩個人都有錯

'Cause the blame's on both, on the both of us

我們應該要共同承擔

 

arrow
arrow

    柚子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()