close

 

電音三人團體 Clean Bandit 是我個人最喜歡的電音團體之一,

他們最大的特色,就是會把各式古典樂器加入電子節拍中,

迸出新舊撞擊的激烈火花!

RockabyeSymphony 獲得巨大成功後,

Clean Bandit 找來今年美國竄紅的新女聲 Julia Michaels

共譜這首傷心情歌。

 

I Miss You 敘說著剛分手後,

日有所思、夜有所夢,明明知道不能想起你,

卻還是無法克制自己翻閱著過往的照片、簡訊與回憶,

無力讓自己擺脫痛苦,因為我真的太愛你。

 

Clean Bandit - I Miss You 我好想你 ft. Julia Michaels

I know you're out in Cabo

我知道你正在卡博

Hanging with your brother

和你的兄弟在一塊兒

Wishin' that I was your bottle

多希望我是你手上的水瓶

So I could be close to your lips again

我就能再吻上你的唇一次

I know you didn't call your parents

我知道你沒有打電話回家給

And tell them that we ended

告訴你爸媽我們已經分手了

'Cause you know that they'd be offended

因為你知道他們的生活會被打擾

Did you not wanna tell them it's the end

但難道你真的不想告訴他們 我們之間已經結束了嗎?

 

And I know we're not supposed to talk

我很清楚我們從此不會再聯絡了

But I'm getting ahead of myself

但我的感性卻不斷超越理性

I get scared when you're not

我很怕你並沒有這種衝動

'Cause I'm scared you're with somebody else

因為我怕你現在可能又跟哪個妹在一起

I guess that it is gone

我們的感情早就已經死了

And I just keep lying to myself

我只能一個人躺在這裡

I can't believe it

我真不敢相信

 

I miss you, yeah I miss you

我好想你 我真的好想你

I miss you, yeah I miss you, oh I do

我好想你 我真的好想你 真的

I miss you, yeah I miss you

我好想你 我真的好想你

Though I'm tryin' not to right now

雖然我正努力試著不去想你

 

You weren't a fan of pictures

你不是一個愛拍照的人

So I hardly ever took 'em

所以我相簿裡很少有你的畫面

Got them saved in my mind from the bedroom

我能把你在我房間裡的身影 烙印在我的腦海裡

So that way I can't forget your skin

這樣我才能不忘記你的每一吋肌膚

So I saved all the texts

這樣我才能存下每一封訊息

All of the best over the years

所有這些年來最美好的記憶

Just to remind myself

只為了提醒我

Of how good it is

這一切多麼美好

Or was

噢 是那時候

 

And I know we're not supposed to talk

我很清楚我們從此不會再聯絡了

But I'm getting ahead of myself

但我的感性卻不斷超越理性

I get scared when you're not

我很怕你並沒有這種衝動

'Cause I'm scared you're with somebody else

因為我怕你現在可能又跟哪個妹在一起

I guess that it is gone

我們的感情早就已經死了

And I just keep lying to myself

我只能一個人躺在這裡

I can't believe it

我真不敢相信

 

I miss you, yeah I miss you

我好想你 我真的好想你

I miss you, yeah I miss you, oh I do

我好想你 我真的好想你 真的

I miss you, yeah I miss you

我好想你 我真的好想你

Though I'm tryin' not to right now

雖然我正努力試著不去想你

 

So I saved all the texts

這樣我才能存下每一封訊息

All of the best over the years

所有這些年來最美好的記憶

Just to remind myself

只為了提醒我

Of how good it is

這一切多麼美好

Yeah, I saved all the texts off of my ex

是啊 我會存下前男友所有的簡訊

Minus the tears

只把不快樂的都刪除

Just to remind myself

就為了提醒我

Of how good it is

這一切多麼美好

Or was

唉 是那時候

 

I miss you, yeah I miss you

我好想你 我真的好想你

I miss you, yeah I miss you, oh I do

我好想你 我真的好想你 真的

I miss you, yeah I miss you

我好想你 我真的好想你

Though I'm tryin' not to right now

雖然我正努力試著不去想你

I can't help it, I just

我無法克制自己 我…

Though I'm tryin' not to right now

就算我再怎麼試著不想起你

I can't help it, I just

我還是沒辦法 真的沒辦法

arrow
arrow

    柚子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()