close

以前總是唱著流行搖滾的 Demi Lovato,

新專輯 《Tell Me You Love Me改走內斂的 R&B 風格,

將當細膩的情感與渾厚的高音發揮得淋漓盡致,

是相當成功的一次轉型,

更被看好入圍明年葛萊美的最佳演唱專輯!

 

而這首 Only Forever是這張專輯裡面我最喜歡的一首歌,

講述著一對冷戰、關係漸淡的戀人,在這個感情轉折處所面對的困境與等待的心情

黛咪的情感在這首歌裡面完全爆棚!

礙於官方無釋出正版音檔,

所以柚子先不放連結,喜愛你黛的朋友自己去下載或去串流聽吧!

 

Demi Lovato 黛咪洛瓦托 - Only Forever 直到永遠

I've been thinking 'bout the future

我一直思考著我們未來

And I've been thinking 'bout the now

我也一直思考著現在

I know we're gonna be together

我知道我們注定會在一起

I just don't know how

只是我不知道該怎麼做到

 

You know when we get close

你知道當我們靠近的時候

Can't deny the tension between us both

我們都不能否認那緊繃的感覺

And I don't wanna pressure you, but I think you need to make a move

我不想要施加壓力在你身上,但我認為你必須有所行動

 

I've been waiting (I've been waiting)

我一直在等

And I'll keep waiting (I'll keep waiting)

我也會繼續地等

Only forever, only forever

直到永遠 直到永遠

Only forever, only forever

直到永遠 直到永遠

Only forever, only forever

直到永遠 直到永遠

Only forever, only forever

直到永遠 直到永遠

 

Yeah, I can tell that you're terrified to take a shot this strong

我想是你不敢跨這一步

Should I wait up for you day and night

我應該要日以繼夜地等你嗎?

Just let me know how long

拜託讓我知道我還要等多久

 

You know when we get close

你知道當我們靠近的時候

Can't deny the tension between us both

我們都不能否認那緊繃的感覺

And I don't wanna pressure you, but I think you need to make a move

我不想要施加壓力在你身上,但我認為你必須有所行動

 

I've been waiting (I've been waiting)

我一直在等

And I'll keep waiting (I'll keep waiting)

我也會繼續地等

Only forever, only forever

直到永遠 直到永遠

Only forever, only forever

直到永遠 直到永遠

Only forever, only forever

直到永遠 直到永遠

Only forever, only forever

直到永遠 直到永遠

only forever

直到永遠

 

What if I told you it's too late?

如果我告訴你一切已經太遲了呢?

What if I say that I can't wait?

如果我告訴你我已經等不下去了呢?

What if I meet somebody else who doesn't leave me on a shelf?

如果我遇到另一個不會冷落我的人呢?

I'll give you one more chance, but it only lasts

我會在給你一次機會,只不過真的是最後一次了

 

Only forever, only forever

直到永遠 直到永遠

Only forever, only forever

直到永遠 直到永遠

Only forever, only forever

直到永遠 直到永遠

Only forever, only forever

直到永遠 直到永遠

only forever

直到永遠

arrow
arrow

    柚子 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()