close

10/19 即將發行首張專輯 Dua Lipa 豪華改版的最強新人 Dua Lipa,

除了確認要與韓國女團 BLACKPINK 合作之外,

今天也發行了最新流行舞曲單曲 Want To!

這首歌之前已經在演唱會上表演過、期待很久了!

更被選為 Jagar 最新的主題曲!

完全是一首大 hit 的姿態準備再度轟炸串流!

 

Want To 主要是在說一個對愛情已經失望的女孩,

只想隨心所欲地在舞池裡面求得一時的歡愉 ,

不要真心、不許翻船,我的身體,我說了算!

 

Dua Lipa - Want To 想要

I'm young for tonight

今晚我樂享青春

It's all under my control

一切都在我的掌控之中

I won't hesitate, it's my turn to make that call

我不會遲疑 輪到我說了算的時候

I just want a touch

我只想要觸碰瞬間的悸動

I ain't here for love no more

我不是來尋覓愛情的

Okay, yeah

 

I won’t stop

我不會停下

Not now, guess what?

不會是現在 你猜

Hella, hella, it’s my body right

Hella Hella 這就是我曼妙的身材

I go-o-o in light

走進舞池的彩燈

Hella, hella, it’s my body

Hella Hella 這就是我火辣的身材

I’ll dance if I want to

老娘想跳舞就跳

 

Hella, hella, it’s my body

Hella Hella 這就是我曼妙的身材

Hella, hella, it’s my body

Hella Hella 這就是我火辣的身材

 

Some people do

有些人喜歡直接就上

But some they just like to talk, okay

有些人就只是耍耍嘴皮 OK

Some shoot the breeze

有些人只愛閒聊

But some like to leave a mic, okay

有些人總愛瀟灑離開 OK

Some need the light

有些人需要眾人矚目

And some people like the dark, okay, yeah

有些人生性喜歡低調 OK

 

I won’t stop

我不會停下

Not now, guess what?

不會是現在 你猜

Hella, hella, it’s my body right

Hella Hella 這就是我曼妙的身材

I go-o-o in light

走進舞池的彩燈

Hella, hella, it’s my body

Hella Hella 這就是我火辣的身材

I’ll dance if I want to

老娘想跳舞就跳

 

Hella, hella, it’s my body

Hella Hella 這就是我曼妙的身材

Hella, hella, it’s my body

Hella Hella 這就是我火辣的身材

 

Gimme release, keep the drugs

讓我盡情放縱 不對你上癮

Gimme relief, keep the love

讓我徹底放鬆 不要你的愛

Just gimme a piece of that

只要給我一些樂子

One piece of that

讓我淺嚐禁忌歡愉

Give it to me

就給我我想要的

Don’t judge, just give it to me

別評論我 就給我我想要的

No heart, no second degree tonight

不需要真心 給我你最屌的表現

Run free tonight

徹夜放肆狂歡

 

I’ll dance if I want to

老娘想跳舞就跳舞

My Hella, hella, it’s my body

Hella Hella 這就是我曼妙的身材

Hella, hella, it’s my body

Hella Hella 這就是我火辣的身材

Body, body, and my body

身體 身體 我的身體

Hella, hella, it's my body

Hella Hella 這就是我曼妙的身材

Gonna dance if I want to, want to

老娘想跳舞就跳舞

Hella, hella, it's my body

Hella Hella 這就是我火辣的身材

arrow
arrow

    柚子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()