close

店因雙人組 Galantis 攜手今年以一首 Lights Down Low 走紅美國的 MAX

推出夏日輕電音單曲 Satisfied,

不像歌詞有點小壞壞的感覺,反而是夏日派對的超嗨旋律!

 

Galantis - Satisfied feat. MAX 滿足我吧

One hand on my shoulder

把手搭上我的肩吧

Get a little bit closer

再靠近一點點吧

Come on, make a move, yeah

來吧 扭一個 耶

Skip through all the small talk

直接跳過寒暄

I wanna see you with the lights off

我只想在黑暗中和你對望

So, let's go to your room now

所以 去你房間吧!

 

I know that I'm impatient

我知道我有點失禮

My imagination's wandering and runnin' wild

我腦子裡對你的幻想已經有些過了頭

Can you hear that?

你聽到了嗎

My heart is racing, you keep up the pace

我的心正加速衝刺 你必須跟上我的腳步

Then I might let you stay the night

這樣我才願意和你共度春宵

 

I need somebody, body

我需要某個人

Their hands on my body, body

愛撫我的身體

You could be that somebody, body

你可以成為那個仁

Keep me satisfied

滿足我的慾望

Hear me breathing, breathing

聽著我的呼吸

Don't want it, I need it, need it

我不只逝想要 我是需要 我需要

We're getting heated

身體正在升溫

Come on and keep me satisfied

來吧 滿足我吧!

 

(Oh, yeah)

Keep me satisfied

滿足我的慾望

Keep me satisfied

滿足我的慾望

 

Started on the way home

正在回家的路上

Don't stop till I say so

在我喊停之前不要停下

Just a little longer

在久一點

You know when we get there

你知道當我們到了那

No reason to be scared, nah

也沒理由感到害怕

Come on a little stronger

堅強一點吧!

 

I know that I'm impatient

我知道我有點失禮

My imagination's wandering and runnin' wild

我腦子裡對你的幻想已經有些過了頭

Can you hear that?

你聽到了嗎

My heart is racing, you keep up the pace

我的心正加速衝刺 你必須跟上我的腳步

Then I might let you stay the night

這樣我才願意和你共度春宵

 

I need somebody, body

我需要某個人

Their hands on my body, body

愛撫我的身體

You could be that somebody, body

你可以成為那個仁

Keep me satisfied

滿足我的慾望

Hear me breathing, breathing

聽著我的呼吸

Don't want it, I need it, need it

我不只逝想要 我是需要 我需要

We're getting heated

身體正在升溫

Come on and keep me satisfied

來吧 滿足我吧!

 

(Oh, yeah)

Keep me satisfied

滿足我的慾望

Keep me satisfied

滿足我的慾望

Keep me satisfied

滿足我的慾望

Keep me satisfied

滿足我的慾望

arrow
arrow

    柚子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()