close

來自北歐的 Aurora 歐若拉(極光),純淨的聲音真如其名!

Queendom 展現的是一種柔性的力量,

誰說以柔不能克剛呢?

 

這首歌柚子尤其喜歡進副歌前

沒有歌詞的那段吟詠

沒有文字也同樣能觸動人心!

 

Aurora - Queendom 女帝時代

The underdogs are my lions

弱者是我的獅子

The silent ones are my choir

沉默是我的合唱團

The women will be my soldiers

女人會是我的士兵

With the weight of life on their shoulders

承擔生命的重量

 

Drink until you’ve had enough

喝到盡興為止吧

I’ll drink from your hands

我會接手繼續喝

I will be your warrior

我將成為你驍勇的戰士

I will be your lamb

我也將成為你溫順的綿羊

 

Till queendom come

直到女帝時代來臨

Till queendom come

直到女帝時代來臨

My queendom come

我的女帝時代來臨

Our queendom come

我們的女帝時代來臨

 

The sea waves are my evening gown

海浪是我的晚禮服

And the sun on my head is my crown

頭頂上的太陽是我的后冠

I made this queendom on my own

我為自己開創了女帝國

And all the mountains are my throne

兒群山便是我的寶座

 

Drink until you’ve had enough

喝到盡興為止吧

I’ll drink from your hands

我會接手繼續喝

I will be your warrior

我將成為你驍勇的戰士

I will be your lamb

我也將成為你溫順的綿羊

 

Till queendom come

直到女帝時代來臨

Till queendom come

直到女帝時代來臨

My queendom come

我的女帝時代來臨

Our queendom come

我們的女帝時代來臨

 

I hunt the grounds for empathy

我苦尋著同理我的理由

And hate the way it hides from me

憎恨著它老躲著我

Of care and thirst I have become

我已成為了關懷與渴望的化身

You have a home in my queendom

你會在我的女帝國中找到安身之處

You have a home in my queendom

你會在我的女帝國中找到安身之處

You have a place in my queendom

你會在我的女帝國中找到安身之處

You have a home..

你會有個家

 

Till queendom come Till queendom come

直到女帝時代來臨 直到女帝時代來臨

My queendom come My queendom come

我的女帝時代來臨 我的女帝時代來臨

Our queendom come Our queendom come

我們的女帝時代來臨 ​​​​​​​我們的女帝時代來臨

Our queendom come Our queendom come

​​​​​​​我們的女帝時代來臨 ​​​​​​​我們的女帝時代來臨

Our queendom come Our queendom come

​​​​​​​我們的女帝時代來臨 ​​​​​​​我們的女帝時代來臨

Our queendom come Our queendom come

​​​​​​​我們的女帝時代來臨 ​​​​​​​我們的女帝時代來臨

My queendom come

我的​​​​​​的女帝時代來臨

 

arrow
arrow

    柚子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()