close

2018 第一天 Troye Sivan 便公布新歌 coming soon

沒想到這個 soon 真的跟 Avril、Chrstina 比就是光速 soon!

不同於上一張的憂鬱少年,這次改走暗黑性感風,

MV 全程扭腰擺臀還自摸!

更加流行的節奏與朗朗上口的歌詞,

一聽就上癮,歐麥麥~已經聽了 87 次了啊啊啊啊!

 

Troye Sivan曾說到這首 My My My! 主題是愛、自由、無拘無束

就像歌詞裡提到,我們何必逃離對彼此的感情,因為熱情就是熱情,

不論性別、距離、年齡... 喜歡就去勇敢愛吧!

 

Troye Sivan - My My My! 我親愛的!

Shine on, diamond

閃耀吧,璀璨的鑽石

Don't make me wait another day

別再讓我一天又一天地等待

'Cause passion is passion

因為熱情就是熱情

You know it just as well as me

我們彼此都懂的

 

Now, let's stop running from love

現在,就讓我們停下腳步

Running from love

停下逃避愛情的腳步吧

Let's stop, my baby

讓我們停下腳步吧,寶貝

Let's stop running from us

讓我們停下逃避彼此感情的腳步吧

Running from us

逃避彼此的腳步

Let's stop, my baby

讓我們停下腳步吧,寶貝

 

Oh my, my, my!

噢~我的我的我親愛的

I die every night with you

我每晚都為你而死

Oh my, my, my!

噢~我的我的我親愛的

Living for your every move

為你的一舉一動而活

 

Spark up, buzz cut

你抽著菸,頂著一顆小平頭

I got my tongue between your teeth

我忘情地與你激吻

Go slow, no, no, go fast

慢一點 不不 讓我們更激情一些

You like it just as much as me

我們就愛這種狂野

 

Now, let's stop running from love

現在,就讓我們停下腳步

Running from love

停下逃避愛情的腳步吧

Let's stop, my baby

讓我們停下腳步吧,寶貝

Let's stop running from us

讓我們停下逃避彼此感情的腳步吧

Running from us

逃避彼此的腳步

Let's stop, my baby

讓我們停下腳步吧,寶貝

 

Oh my, my, my!

噢~我的我的我親愛的

I die every night with you

我每晚都為你而死

Oh my, my, my!

噢~我的我的我親愛的

Living for your every move

為你的一舉一動而活

 

Should be the last night ever

今晚可能是最後一晚了

Should be the last night we're apart

今晚可能是我們分離前的最後一夜

Got my name on this treasure

把我的名字烙印在你身上吧

On this treasure

烙印在你的身上

 

Oh my, my, my!

噢~我的我的我親愛的

I die every night with you

我每晚都為你而死

Oh my, my, my!

噢~我的我的我親愛的

Living for your every move

為你的一舉一動而活

 

arrow
arrow

    柚子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()