close

繼與 Colbie Caillat 譜出 Lucky 的甜蜜情歌後,

Jason Mraz 這次和也是最近要發新專輯 Treat Myself 的棉花糖女孩 Meghan Trainor合作

改編合唱黃小琥的經典代表作不只是朋友(喂!)

平平淡淡但甜蜜滿分的對唱情歌,

或許這就是最平凡又不凡的完美愛情了吧!

 

Jason Mraz - More Than Friends 不只是朋友 ft. Meghan Trainor

[Jason Mraz]

It feels like we've been friends forever, yeah

我們好像已經變成永遠的摯友了

And we always see eye to eye

總是四目相對也不羞怯

The more time we spend together

我們相處地越久

The more I wanna say what's on my mind

我就越想說出心裡的話

 

[Jason Mraz]

Take it easy

放輕鬆

'Cause it ain't easy to say

因為說出口真的很不簡單

 

[Jason Mraz]

I wanna be more than friends

我想做的 不只是朋友

I wanna be more than friends

我想做的 不只是朋友

I wanna tell everyone you're taken

我想告訴大家 你已經心有所屬

And take your hand until the end

執著你的手 直到永遠

I wanna be more than friends

我想做的 不只是朋友

 

[Meghan Trainor]

At the risk of sounding foolish

冒著看似愚蠢的風險

I don't wanna fool around no more

我不想再欺騙下去了

If we're gonna do this then let's do this

如果總有一天會發生 那我們就做吧

You can fix my broken heart if it's all yours

只要我的心完全屬於你 你一定能撫平我的傷痕

 

[Both]

So take it easy

所以放輕鬆

'Cause it ain't easy to say

因為說出口真的很不簡單

 

[Meghan Trainor]

I wanna be more than friends

我想做的 不只是朋友

I wanna be more than friends

我想做的 不只是朋友

I wanna tell everyone you're taken

我想告訴大家 你已經心有所屬

And take your hand until the end

執著你的手 直到永遠

I wanna be more than friends

我想做的 不只是朋友

 

[Both]

I'm asking you to be my baby

我正和你告白 願不願意當我的寶貝

I'm giving you my heart, don't break it

我正投入我的真心真意 請小心呵護

I'm crushing and I'm going crazy

我愛得痴心 我愛得瘋狂

Either way I know we'll make it

就算我知道我們一定會到永遠

 

[Both]

Take it easy

放輕鬆

It ain't easy to say

因為說出口真的不簡單

I'll take it easy

我會放輕鬆

I'll take it easy

我會放輕鬆

It ain't easy to say

因為說出口真的很不簡單

 

[Both]

I wanna be more than friends

我想做的 不只是朋友

I wanna be more than friends

我想做的 不只是朋友

I wanna tell everyone you're taken

我想告訴大家 你已經心有所屬

And take your hand until the end

執著你的手 直到永遠

I wanna be more than friends(friends)

我想做的 不只是朋友

I'm asking you to be my baby (asking you to be my baby)

我正和你告白 願不願意當我的寶貝

I'm giving you my heart, don't break it (giving you my heart, don't break it)

我正投入我的真心真意 請小心呵護

I'm crushing and I'm going crazy (hey)

我愛得痴心 我愛得瘋狂

Either way I know we'll make it (I know, I know, I know we'll make it)

就算我知道我們一定會到永遠

arrow
arrow

    柚子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()