Tropical House 電音才子 Kygo 攜手另類搖滾天團 Imagine Dragons 合作新曲,

本來就有迷幻特色的 Imagine Dragons 跟 Kygo 合作起來真的很搭,

不失雙方的音樂特色,完美的融合!

 

這首歌曲被推測是 Dan 和前妻 Aja 離婚後所創作的,

在千萬人海中,妳是我的唯一嗎?

還是只是如風中沙塵般的過客?

但現在的我知道,我天生就該屬於妳,

就算我已經努力挽回妳,我仍然相信奇蹟!

 

Kygo - Born To Be Yours ft. Imagine Dragons 天作之和

I know I've given up

我知道我

A hundred times before

已經放棄了千百次

But I know a miracle

但我知道奇蹟

Is not something to ignore

是無法忽視的可能性

 

You take me for a fool

你把我當成是傻子

You take me for a fool

你把我當成是傻子

 

I never knew anybody til' I knew you

在遇見你之前 我不曾真正認識任何人

I never knew anybody til' I knew you

在遇見你之前 我不曾真正認識任何人

And I know when it rains, oh, it pours

我知道我一對妳動心 就已經徹底陷入

And I know I was born to be yours

我就知道我注定屬於妳

 

I never knew anybody til' I knew you

在遇見你之前 我不曾真正認識任何人

I never knew anybody til' I knew you

在遇見你之前 我不曾真正認識任何人

And I know when it rains, oh, it pours

我知道我一對妳動心 就已經徹底陷入

And I know I was born to be yours

我就知道我們是天作之合

 

Are you the only one

妳是我萬千人海裡

Lost in the millions?

的唯一嗎

Or are you my grain of sand

還是有如風中沙塵般

That's blowing in the wind?

匆匆的過客

 

I never knew anybody til' I knew you

在遇見你之前 我不曾真正認識任何人

I never knew anybody til' I knew you

在遇見你之前 我不曾真正認識任何人

And I know when it rains, oh, it pours

我知道我一對妳動心 就已經徹底陷入

And I know I was born to be yours

我就知道我注定屬於妳

 

I never knew anybody til' I knew you

在遇見你之前 我不曾真正認識任何人

I never knew anybody til' I knew you

在遇見你之前 我不曾真正認識任何人

And I know when it rains, oh, it pours

我知道我一對妳動心 就已經徹底陷入

And I know I was born to be yours

我就知道我們是天作之合

 

I was born to be yours

我注定屬於妳

I was born, born, born, born

天生註定

I was born to be yours

我們是天作之合

I was born, born, born, born

天生註定

I was born to be yours

我注定屬於妳

I was born, born, born, born

天生註定

I was born to be yours

我們是天作之合注

Oh-woah

 

Oh-woah (hey)

Born to be yours

注定屬於妳

I was born, born, born, born

天生註定

I was born to be yours

我注定屬於妳

I was born, born, born, born

天生註定

I was born to be yours

我注定屬於妳

I was born, born, born, born

天生註定

I was born to be yours

我們是天作之合

I was born

我天生註定

arrow
arrow

    柚子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()