這首歌…聽起來真的很性感

迷幻的電子旋律與嗓音、不斷重複的歌詞,

人聲忽大忽小的聽覺效果,

就好像他就在你的耳旁輕柔地調情著

帶我回家吧…沒關係…沒關係…

Dennis Lloyd - Nevermind 沒關係

Alright, I'm ready now, ready now

好吧 我準備好了 我準備好了

I ain't gonna, I ain't gonna fall back down now

我不會再重蹈覆轍 絕對不會

Alright, I'll take it on, take it on me

好吧 我會承擔一切 我會負責

Take it on me, hmm, baby

都怪我吧 寶貝

All I ever ask, ever ask

我只想問你 我只想知道

Are you gonna, are you gonna be my lover?

你願意當我的女友嗎 你願意嗎

Tonight, and take it with, take it with me

今晚帶我走吧 帶著我

Take it with me

帶上我吧

 

What if I left and it made no sense

要是我離開了 你也毫不在意

And you tell your friends

你告訴你的朋友

And they hold your hands

他們握緊你的雙手

Baby, nevermind, nevermind

寶貝 沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

What if I left and it made no sense

要是我離開了 你也毫不在意

And you tell your friends

你告訴你的朋友

And they hold your hands

他們握緊你的雙手

Baby, nevermind, nevermind

寶貝 沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

What if I left and it made no sense

要是我離開了 你也毫不在意

And you tell your friends

你告訴你的朋友

And they hold your hands

他們握緊你的雙手

Baby, nevermind, nevermind

寶貝 沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

What if I left and it made no sense

要是我離開了 你也毫不在意

And you tell your friends

你告訴你的朋友

And they hold your hands

他們握緊你的雙手

Baby, nevermind, nevermind

寶貝 沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

 

Alright, I'm ready now

好了 我準備好了

I ain't gonna, I ain't gonna stop right now, no

我不會停下腳步 不是現在

Alright, I'll take it on, take it on me

好吧 我會承擔一切 我會負責

Take it on me, hmm, baby

都怪我吧 寶貝

All I ever ask, ever ask is

我只想問你 我只想知道

Do you wanna, do you wanna see my fire

你想要看到我如火的熱情嗎 你想嗎

Tonight, and take it with, take it with me

今晚 帶我走吧  帶上我吧

Take it with me, hmm baby?

帶著我吧 恩?

 

What if I left and it made no sense

要是我離開了 你也毫不在意

And you tell your friends

你告訴你的朋友

And they hold your hands

他們握緊你的雙手

Baby, nevermind, nevermind

寶貝 沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

What if I left and it made no sense

要是我離開了 你也毫不在意

And you tell your friends

你告訴你的朋友

And they hold your hands

他們握緊你的雙手

Baby, nevermind, nevermind

寶貝 沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

What if I left and it made no sense

要是我離開了 你也毫不在意

And you tell your friends

你告訴你的朋友

And they hold your hands

他們握緊你的雙手

Baby, nevermind, nevermind

寶貝 沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

What if I left and it made no sense

要是我離開了 你也毫不在意

And you tell your friends

你告訴你的朋友

And they hold your hands

他們握緊你的雙手

Baby, nevermind, nevermind

寶貝 沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

What if I left and it made no sense

要是我離開了 你也毫不在意

And you tell your friends

你告訴你的朋友

And they hold your hands

他們握緊你的雙手

Baby, nevermind, nevermind

寶貝 沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

What if I left and it made no sense

要是我離開了 你也毫不在意

And you tell your friends

你告訴你的朋友

And they hold your hands

他們握緊你的雙手

Baby, nevermind, nevermind

寶貝 沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

Nevermind, nevermind

沒關係 真的沒關係

arrow
arrow

    柚子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()