close

好久不見的前青少年人氣偶像 Jesse McCartney 帶著新歌回來啦!

Jesse 真的是時代的眼淚,上個世代的 Justin Bieber 啊!

在 2008 年 Leaving 後就沒有甚麼代表作品的他,

14年曾發行專輯 In Technicolor 試圖轉型,卻未獲得太多關注,

終於!這首回歸從前清新吉他風格,再融合近年流行的輕電音元素

甜甜的歌詞與唱腔,目前在 iTunes 已有相當好的成績 

Youtube 更是短短三天,就要追平上張專輯主打的總點閱了!

相信會是今年甜蜜情歌的熱門單曲喔!

 

Jesse McCartney - Better With You

I know it's ugly turning on the news

每次打開電視 盡是些醜陋的新聞

There's people fighting over point of view

人們老是互相對立爭吵

Sometimes it's like there's nothing left to lose

這世界好像已經遭到沒什麼能失去的了

And I don't know what to do

雖然我無能為力

But I know it's better with you

但我知道只要有你 一切就會更好

 

I was a wreck when you came along

當你出現時 我是如此脆弱不堪

When there was nothing left

一無所有 沒什麼能夠給你的

You showed me the best

而你卻給了我你最完美的一切

I'm still a mess but you hold on

當我還是一團亂時 你卻總是堅持下去

Don't know just why you do

我不懂為甚麼你這麼做

But I know I'm better with you

但我知道 我因妳而美

But I know I'm better with you

但我知道 我因妳而美

But I know I'm better with you

但我知道 我因妳而美

But I know I'm better with you

但我知道 我因妳而美

 

For every life there is a silent cry

每個人總有想哭卻不能哭的時刻

For every day there is a darker night

每一天總有一個更難熬的黑夜

Sometimes this life doesn't treat us right

有時候 我們都覺得人生好難

And I don't know what to do

雖然我無能為力

But I know it's better with you

但我知道只要有你 一切就會更好

 

I was a wreck when you came along

當你出現時 我是如此脆弱不堪

When there was nothing left

一無所有 沒什麼能夠給你的

You showed me the best

而你卻給了我你最完美的一切

I'm still a mess but you hold on

當我還是一團亂時 你卻總是堅持下去

Don't know just why you do

我不懂為甚麼你這麼做

But I know I'm better with you

但我知道 我因妳而美

But I know I'm better with you

但我知道 我因妳而美

But I know I'm better with you

但我知道 我因妳而美

But I know I'm better with you

但我知道 我因妳而美

 

Wherever you are, it's never as dark

不管你身在何方 我的世界不再黑暗

Whenever I start slipping, you make all the difference

就算摔跤 為了妳我也會積極面對一切

Been there from the start, no matter how hard

不管有多難 我也願意重新來過

Whatever piece is missing, you know how to fix it

妳總是能完整 每一個不足的小缺點

 

I was a wreck when you came along

當你出現時 我是如此脆弱不堪

When there was nothing left

一無所有 沒什麼能夠給你的

You showed me the best

而你卻給了我你最完美的一切

I'm still a mess but you hold on

當我還是一團亂時 你卻總是堅持下去

Don't know just why you do

我不懂為甚麼你這麼做

But I know I'm better with you

但我知道 我因妳而美

But I know I'm better with you

但我知道 我因妳而美

But I know I'm better with you

但我知道 我因妳而美

 

arrow
arrow

    柚子 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()